Завдання з образотворчого мистецтва
5 клас
№
|
Тема уроку
|
Завдання
|
1.
|
Карнавал.
|
Намалювати ескіз
карнавальної маски.
|
2.
|
Циркове мистецтво.
|
Намалювати на А-4 афішу
цирку (плакат).
|
3.
|
Дизайн.
|
Намалювати ескіз емблеми,
логотип. Записати в словник, що таке логотип.
|
4.
|
Урок-узагальнення.
|
|
Завдання з образотворчого мистецтва
6 клас
№
|
Тема уроку
|
Завдання
|
1.
|
Битва на морі.
|
Композиція море (пейзаж).
|
2.
|
Жанри об’єднуються.
|
Композиція техніка виконання
за вибором.
|
3.
|
Моя країна – Україна.
|
Малюнок на вибір учнів.
|
4.
|
Урок –.узагальнення.
|
|
Завдання з образотворчого мистецтва
7 клас
№
|
Тема уроку
|
Завдання
|
1.
|
Дизайн - проект. Створення
фірмового стилю школи.
|
Намалювати ескіз , герба,
логотипу школи (кольорові олівці).
|
2.
|
Дизайн - проект. Створення
фірмового стилю школи.
|
Створити макети предметів(
зошит, чашка, чохол для телефону тощо) на вибір.
|
3.
|
Узагальнюючий урок.
|
Урок - екскурсія.
|
Завдання з музичного мистецтва
5 клас
№
|
Тема уроку
|
Завдання
|
|
1.
|
У музичному театрі: балет.
|
Ознайомитися П. Чайковський
фрагменти з балету «Лускунчик». Підручник ст.133.
|
|
2.
|
Музика на сцені та на
екрані.
|
С. Джоплін «Регтайм»
Підручник ст.137. Пісня «Український віночок».
|
|
3.
|
Музика та інші види
мистецтва.
|
«Звуки музики» муз. Р.
Роджерса. Підручник с.149.
|
|
4.
|
Перевіримо свої знання. Узагальнюючий
урок.
|
|
|
Завдання з музичного мистецтва
6 клас
№
|
Тема уроку
|
Завдання
|
1.
2.
|
Музично –театральні жанри:
балет, оперета.
|
Ознайомитися з узичними
творами, записати їхв зошит А. Хачатурян, Попурі з оперет Й. Штрауса
Підручник ст.131-137.
|
3.
|
Жанри зустрічаються.
|
Пісня «Малюки» сл.та муз. Н.Май.
записати. Підручник ст. 141.
|
4.
|
Узагальнення тем.
|
|
Завдання з музичного мистецтва
7 клас
№
|
Тема уроку
|
Завдання
|
|
1.
2.
|
Електронна музика.
|
Написати невеликий конспект.Підручник
ст.115-118. пісня «Жити щоб веселіш».
|
|
3.
|
Святкова і розважальна
музика.
|
Музичний твір «Кольорова
планета» А.Побужанської. Підручник 124-127.
|
|
4.
|
Перевірте свої досягнення.
|
|
|
Комментарии
Отправить комментарий